Všeobecné obchodní podmínky - eshop společnosti 123Can s.r.o.
1.
Obchodní podmínky
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP)
upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží, které
je nabízeno tímto e-shopem mezi společností 123Can s.r.o. (dále jen
„prodávající“) a jejími obchodními partnery (dále jen „kupující“). Kupující je
povinen se seznámit s "Reklamačním řádem" a "Všeobecnými obchodními
podmínkami" ještě před objednáním zboží.
2.
Prodávající
123Can s.r.o., se sídlem Praha 4, Kunratice, Dobronická 1257, PSČ 14800,
je právnickou osobou zapsanou v obchodním rejstříku pod č.24666734
3. Kupující
Koncový uživatel – při zahájení
obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro
bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na
nákupních dokladech. Právní vztahy prodávajícího s koncovým uživatelem
výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č.
40/1964 Sb., Občanský zákoník, jakož i předpisy souvisejícími.
4. Individuální smlouva s kupujícím je nadřazena obchodním
podmínkám
Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v
obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání
registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů
prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní
smlouvou sjednáno jinak.
5. Bezpečnost a ochrana informací
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou
použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak
zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s
distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména
a adresy dodání).
6. Otevírací doba - nonstop
Přijímáme objednávky 24 hodin, 7 dnů v týdnu.
7. Ceny
Ceny uvedené v tomto e-shopu jsou průběžně aktualizovány. Prodávající si
vyhrazuje právo změny cen bez předchozího upozornění. V on-line e-shopu jsou
vždy aktuální a platné ceny. Všechny ceny jsou smluvní.
8.
Objednávání
Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku
objednání. V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží,
které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky /
e-mailem cenu a termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit
vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč vůči
zahraničním měnám. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, objednávku
nepotvrdí a tato není realizována. Objednávat je možno prostřednictvím tohoto
elektronického obchodu.
Při ukončení objednávky je nutné aby
kupující vybral způsob dopravy a následně uvedl údaje : - jméno a příjmení -
ulici, obec a PSČ kam má být zásilka doručena - telefon, který bude
kontaktovat přepravce - kontaktní e-mail - všechny další údaje, které považuje
za důležité
9. Odstoupení od smlouvy – platí pouze pro koncové
spotřebitele
Není-li kupující již schopen zboží vrátit v původním
stavu anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či
opotřebování zboží), je kupující povinen chybějící hodnotu podle ustanovení §
458 odst. 1 obč.zák. nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou
započtení na prodávajícím vrácenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli
vyplacena ve snížené hodnotě.
Odstoupení od smlouvy v případě, že
kupující odebral zboží jiným způsobem než osobně v provozovně prodávajícího
doručení zboží (bylo mu doručeno přepravní službou) : V souladu se zákonem č.
367/2000 ze dne 14. září 2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní
od převzetí zboží v případě, že zboží objednal jinak než osobně a bylo mu
doručeno libovolnou přepravní službou.
Rozhodne-li se kupující pro
odstoupení v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:
a)
Doporučujeme pro rychlé vyřízení odeslat dopis (nejlépe e-mailem) s textem:
„Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) a
požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:………………… Datum a
podpis.
b) Zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženou
kopií výše uvedeného dopisu.
c) Zboží odesílané a doručené zpět na
adresu prodávajícího, musí být v původním obalu, musí být nepoškozené,
kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií
dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme
Vám zboží pojistit. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má
prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za
kterou bude zboží přijato zpět.
d) Možnost odstoupit od smlouvy se
nevztahuje na I) na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží
objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky
skladem, II) na dodávku spotřebního zboží jako např. nosiče obrazu, zvuku a
informací, spotřební materiál, datová média, refill kity a jiné zboží, u
kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do
původního stavu před koupí. V případě mobilních telefonů se garance vztahuje
pouze na samostatně zakoupené přístroje.
e) Při splnění všech výše
uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na
Váš účet a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
Hotově či složenkou úhradu poskytnout nelze.
f) V případě nesplnění
některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení
od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího zpět. Prodávající je
oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.
10.
Platební podmínky
a) na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá
od zákazníka přepravce)
b) platba na fakturu se splatností (pro
registrované kupující se smlouvou)
c) platba v hotovosti při odběru
zboží v kamenné provozovně prodávajícího Zboží zůstává do úplného zaplacení
majetkem prodávajícího.
11. Dodací podmínky
Zasílání
přepravní službou PPL :
doručení balíku : - řidič
PPL bude v den doručení telefonicky kontaktovat kupujícího, aby s ním domluvil
podrobnosti předání, oznámí přibližný čas doručení, výši dobírky a další
případné náležitosti - PPL zásilku standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v
pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po
kontaktu s řidičem). V případě nezastižení PPL zanechá oznámení a balík se
pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den. - hmotnost balíku je
omezena do 50 kg - v určitých lokalitách ČR PPL nabízí i večerní doručení v
rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit je na
http://www.ppl.cz/vecerni_doruceni.asp) - zásilku bude doručena následující
pracovní den po jejím převzetí od odesilatele - cestu zásilky lze sledovat na
internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11
číslic)
převzetí a reklamace :
- při přebírání
zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je
nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné
převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Je
také nutné zkontrolovat počet přejímaných balíků a neporušenost lepící pásky s
firemním logem. - neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit
e-mailem na adresu prodávajícího, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento
do 24 hodin zaslat e-mailem prodávajícímu. Pokud je kupujícím převzetí zásilky
stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo
poškození dodávky není žádný nárok.
komunikace s PPL
:
- pro komunikaci s PPL lze výhradně používat pouze číslo
zásilky (11 číslic)
osobní odběr na kamenné provozovně
prodávajícího :
- odběr je možný - platba v
hotovosti
12. Záruka a servis
a) Záruční podmínky se
řídí obchodním zákoníkem a reklamačním řádem prodávajícího. V případě, že
prodávající poskytne na vybrané zboží prodlouženou záruční lhůtu je povinen
toto zboží a délku prodloužené záruční doby uvést v záručním listu.
b)
Záruční opravy provádí bezplatně výrobcem autorizovaná servisní střediska.
c) Ze záruky jsou vyjmuty:
I) škody vzniklé vlivem neodborného
zacházení, násilí, zásahu cizích osob či neopatrnou dopravou,
II)
zařízení, u kterých bylo odstraněno, zničeno či pozměněno číslo výrobní série,
III) škody vzniklé nerespektováním návodu k obsluze, nedbalým
zacházením,
IV) zařízení, jejichž nefunkčnost či omezená funkčnost
nebyla prvotně způsobena vadou tohoto zařízení či jeho části, ale vlivem jiné
závady (např. síťové napájení, SW produkt provozovaný na počítači, extrémní
klimatické podmínky, mechanické poškození apod.) došlo k druhotnému poškození,
V) škody vzniklé v důsledku živelných pohrom (požár, záplavy apod.) a
vyšší moci,
VI) spotřební materiál.
d) Pozáruční opravy se provádí
za úhradu v pověřeném servisním středisku.
f) Smluvní strany se dohodly,
že za porušení povinnosti dle této smlouvy bude považováno, pokud při
uplatňování nároku ze záruky či v souvislosti se servisem, a to jak dle této
smlouvy tak dle navazujících smluvních vztahů, nebude postupováno jinak než
tak, aby co možná nevznikly žádné náklady smluvním stranám, případně aby
vznikly náklady v co nejmenším, nezbytném rozsahu.
13.
Závěrečná ustanovení
Při všech stížnostech a sporech vyplývajících z
reklamací je nutno postupovat podle platných zákonů, zejména pak podle
příslušných ustanovení OBCHODNÍHO ZÁKONÍKU či OBČANSKÉHO ZÁKONA.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1.6.2010 a ruší
veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo
změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího
upozornění.
Za společnost 123Can s.r.o.
Tomáš
Šobek